Looking For Anything Specific?

Header Ads

प्रचण्डको ‘पुष्पकमल’ अवतार

पर्खन सक्नुपर्छ अवसरले घुमिफिरी ढोका ढकढक्याउनेछ भने झैं पाँच वर्षपछि नेकपा माओवादी केन्द्रका अध्यक्ष पुष्पकमल दाहाल प्रचण्ड पुनः नेपालका प्रधानमन्त्री बनेका छन् । संसदको दोस्रो ठूलो दल नेकपा एमालेलगायतका दलहरूको समर्थनमा प्रधानमन्त्री नियुक्त भएका प्रचण्डलाई अप्रत्यासित रूपमा संसदको सबैभन्दा ठूलो दल नेपाली कांग्रेस समेतले विश्वासको मत दिन पुगेको छ । कांग्रेसको समर्थनबाट उनले ‘प्रचण्ड’ बहुमत मात्र हासिल गरेनन् उनी इतिहासकै सर्वाधिक बहुमतका प्रधानमन्त्री बन्न पुगेका छन् ।

तथापि नेपाली कांग्रेसको समर्थनलाई लिएर पार्टीको आन्तरिक र बाहिरी तहमा समेत टीकाटिप्पणी भइरहेका छन् । संसदीय अभ्यास र मुलुकको संवैधानिक व्यवस्था अनुरूप पनि दोस्रो दलले सरकार निर्माणका लागि बहुमत जुटाइसकेपछि पहिलो दल स्वाभाविक रूपमा प्रमुख प्रतिपक्षीको हैसियतमा रहनुपर्दथ्यो । तर, यसपटक ऐतिहासिक रूपमा नेपाली कांग्रेसले सरकारलाई समर्थन गर्ने प्रतिपक्षीको भूमिका निर्वाह गर्दैछ । संभवतः आगामी दिनमा हुने सभामुख र राष्ट्रपति निर्वाचनलाई लक्षित गर्दै प्रधानमन्त्रीलाई समर्थन गर्न पुगेको कांग्रेस यसै पनि ‘हिस्स’ पर्नुपर्ने अवस्था आइपर्न सक्छ । तथापि नेपाली कांग्रेसको सरकारलाई समर्थन गर्ने कदमले स्वयं प्रधानमन्त्रीलाई भने अवश्यमेव नैतिक संकटमा पार्नेछ ।

अघिल्लो पटक प्रधानमन्त्री हुँदा बालुवाटार डेरा सर्न ८ वर्ष कुरेका प्रचण्डले यसपटक भने पाँच वर्षमै सो अवसर पाए । निःसन्देह संवैधानिक व्यवस्था अनुरूप पनि यसपटक प्रचण्डको बालुवाटार बसाइ पक्कै पनि विगतमा जस्तो ९ महिने हुनेछैन । तर, त्यो बसाइ कत्तिको फलदायी र सुखद हुनेछ, त्यो भने उनको आगतले नै बताउनेछ ।

त्यसो त २०६५ सालमा पहिलो पटक ऐतिहासिक रूपमा प्रधानमन्त्री हुँदाको बखत र अहिलेको राजनीतिक परिदृश्य निकै फेरिएको छ । यस अवधिमा माओवादीकै आन्तरिक जीवनमा पनि निकै ठूलो बदलाव आइसकेको छ । २०६५ मा प्रधानमन्त्री हुँदा सत्तामा सांस्कृतिक रूपान्तरणको झल्को दिने भन्दै ‘लबेदा सुरुवाल’को पारम्परिक संस्कार छाडेर टाइसूटमै शपथ लिएका प्रचण्डले यसपटक भने सार्वजनिक जीवनमै पहिलोपटक ‘लवेदा सुरुवाल’मा ठाँटिएर शपथ लिए ।

उनको पोशाकबारे चोक, बजार हुँदै संसदमा समेत चर्चा चल्यो । संसदलाई सम्बोधन गर्ने क्रममै प्रधानमन्त्रीले राष्ट्रपतिदेखि नेकपा एमाले अध्यक्ष एवं पूर्वप्रधानमन्त्री केपी ओलीसम्मले दौरा–सुरुवालमा देख्न चाहेकाले दौरा–सुरुवाल लगाएको अनुभव सुनाए । तर, लेखक एवं विश्लेषक सिके लालले केही वर्षअघि भने लाक्षणिक रूपमा ‘प्रचण्डले विशेष समारोहमा लबेदा सुरुवाल लगाएर ठाँटिएको दिन माओवादी युद्धको कोर्स पूरा हुने’ संश्लेषण गरेका थिए । संभवतः उनको भनाइको लाक्षणिक तात्पर्य थियो सामाजिक, राजनीतिक र सांस्कृतिक रूपान्तरणका लागि संघर्ष गरेका शक्तिशाली व्यक्तिहरूको संघर्षको चक्र त्यसबेला पूरा हुन्छ, जुनबेला ती शक्तिशाली व्यक्ति समाजको विद्यमान संस्कार र परम्परामा समाहित हुन पुग्दछन् ।

खैर, अब यो पोशाकबारे धेरै टिप्पणी गर्न परेन । किनकि पोशाक जातीय र सामुदायिक पहिचान हो । सबैले आफ्नो धर्म, संस्कृति र परम्परा अनुसारका पोशाकहरू लगाउनु व्यक्तिगत स्वतन्त्रता हो । तथापि कुनै एक जातीय पोशाकलाई मुलुककै एकल पोशाकको रूपमा भने व्यवहार गरिनु गलत हो । हाम्रो देशभित्र जे–जति जातिगत समुदायहरू छन्, उनीहरू सबैको पोशाक राष्ट्रिय पोशाक हुन् । त्यसैले ती सबैको उत्ति नै सम्मान र संरक्षण गरिनुपर्छ । यहाँ टोपी र लबेदा सुरुवाललाई ‘राष्ट्रियकरण’ गरिंदै गर्दा हाकु पटासी, बख्खु, पाइजामा, लुँगी, धोती, कछाड, भांग्रा इत्यादिलाई चाहिं ‘अराष्ट्रिय’ ठान्ने धृष्टता हुनुहुँदैन ।

त्यसैले कमरेड प्रचण्डले आर्य खस समुदायको जातीय पोशाक मानिने लबेदा सुरुवाल लगाएर शपथ लिनु उनको व्यक्तिगत स्वतन्त्रता र पहिचान हो । फेरि अहिलेका ‘प्रचण्ड’ युद्धकालीन मनोविज्ञानका सुप्रिमो होइनन् । उनी संसदीय राजनीतिका अब्बल खेलाडीमा दर्ज हुन कोसिस गरिरहेका ‘पुष्पकमल दाहाल’ नै हुन् । त्यसैले कुनै न कुनै दिन उनले यो सिफ्ट लिनु नै थियो । किनकि गएको १५ वर्षे माओवादीको संसदीय अभ्यासले नेपाली कांग्रेस र नेकपा एमालेहरूलाई पनि पछाडि नै धकेलिदिन्छ । यस अवधिमा निर्वाचनको मत परिणाममा जति नै खुम्चिनु परे पनि आफू सत्ताको वरिपरि नै बस्न सक्नु प्रचण्डको ‘उपलब्धि’ हो ।

ती प्रचण्ड
हरेक पटकको सत्तारोहणले क्षयीकृत हुँदै गरेको माओवादी केन्द्र र डिफेमिङ हुँदै गएका प्रचण्डले गएको पन्ध्रवर्षे संसदीय राजनीतिमा जेजति उपलब्धि हासिल गरे त्यसले कसलाई हित गर्‍यो ? प्रचण्डको राजनीतिक ‘उपलब्धि’बाट देश र जनताले के पाए ? माओवादी पार्टीलाई नै त्यसले हित गर्‍यो कि गरेन ? यी भने विचारणीय सवाल हुन् । कुनै बेला गाउँगाउँमा जनसरकार बनाउँदै जनसत्ताको अभ्यासमा समेत उत्रिएको माओवादीले तत्कालीन अवस्थामा मुलुकको अर्थ–राजनीतिक परिवर्तन गर्ने नारासहित शहरी क्षेत्रमा ‘नयाँ नेपाल’ निर्माणको भाष्य जबर्जस्त रूपमा स्थापित गरिदिएको थियो ।

त्यही नाराको अन्तर्यमा ‘प्रचण्ड’को चामत्कारिक नेतृत्व, कमरेड ‘किरण’ को वैचारिक एवं दार्शनिक प्रस्तावना अनि ‘बाबुराम भट्टराई’को नयाँ नेपाल निर्माणको खाकाको अमूर्त भाष्यलाई गाउँ–शहर सबैतिर व्यापकता दिइयो । हो, वर्षौंदेखिको गरिबी, अभाव र उत्पीडनको रापमा सेकिएका जनतालाई माओवादीले लगाउने ‘परिवर्तनको नारा’ नै काफी थियो । फलस्वरूप माओवादीको नारा खरबारीको आगोजस्तै फैलियो । ती नारा देशव्यापी भए । सबैतिर गुञ्जिए र सबैले बोके पनि । गाउँशहर, कुनाकन्दरा सबैतिर फैलिए । प्रकारान्तरमा त्यही नाराकै बलमा माओवादी पहिलोपटक ऐतिहासिक जनमतसहित सत्तासीन भएको थियो ।

यी प्रचण्ड हिजोका ‘प्रचण्ड’ हैनन् । यी आफूलाई संसदीय राजनीतिको ‘डाई’मा फिट गराउँदै आएका आजका ‘पुष्पकमल दाहाल’ नै हुन् । जसले यस अवधिमा सत्ताका धेरै खेल सिके र खेले पनि ।

हो, जनताले २०६४ को पहिलो संविधानसभाको निर्वाचनमा तत्कालीन नेकपा माओवादीलाई परिवर्तनको संवाहककै हैसियतमा सत्तासीन बनाइदिए । संसदमा पहिलोपटक ऐतिहासिक मतसहित ठूलो दल बनेको माओवादी र प्रचण्डको उचाइ स्वाभाविक रूपमा अग्लिन पुग्यो । २०६५ सालमा ‘ती प्रचण्ड’ जब पहिलो पटक गणतान्त्रिक नेपालको पहिलो प्रधानमन्त्री बन्दैथिए, मुलुकको राजनीतिक माहोल बडो उत्साहप्रद थियो । पहिलो ठूलो दल बनेको माओवादीको चुरीफुरी रहरलाग्दो थियो । अनि माओवादीप्रतिको विश्वास र भरोसा पनि लोभलाग्दै थियो । गाउँ–टोलदेखि शहरबजारसम्म माओवादीमय भए झैं लाग्दथ्यो ।

खासगरी पुराना संसदवादी दलहरूको क्रियाकलापबाट वाक्क भएका जनता समग्र मुलुकको कायाकल्प होस् भन्ने चाहन्थे । अनि माओवादीले त्यही संसदीय व्यवस्थाभित्र भए–गरेका निकृष्ट अभ्यासहरू र त्यसले जनतामा फैलाएको वितृष्णालाई आफ्नो पूँजीको रूपमा प्रयोग गर्दै १० वर्षे सशस्त्र युद्धमार्फत राष्ट्रिय तथा अन्तर्राष्ट्रिय रूपमै एउटा तरंग सिर्जना गरिदियो । अनि शान्तिपूर्ण अवतरणसँगै पाएको चुनावी सफलताले त माओवादीलाई ‘बुलेटदेखि ब्यालेटसम्म’ सफलता प्राप्त भएको सन्देश प्रवाहित भयो ।

माओवादीले पक्कै पनि मुलुकको कायाकल्प गर्नेछ भनेर जनता आशातीत थिए । त्यसमाथि ‘क्रान्ति नायक’कै दर्जा दिइएका प्रचण्ड मुलुकको प्रधानमन्त्री हुँदा जनस्तरमा आशा र अपेक्षा बढ्नु स्वाभाविक पनि थियो । एकातिर जनतामा आशावादिताको पारो चढ्दैथियो भने अर्कोतिर माओवादीको सांस्कृतिक विचलनको पारो पनि उसैगरी उकालो लाग्दैथियो ।

प्रचण्डसँग युद्धको पूँजी त थियो नै सम्पूर्ण परिवर्तनकारी नेपाली जनताको आशा, अपेक्षा, भरोसा अनि विश्वास पनि सँगै थियो । त्यसैको बलमा प्रचण्ड गणतन्त्र नेपालको पहिलो प्रधानमन्त्री बनेका थिए । तर, माओवादीले सत्तारोहणपछि भुईं हैन, आकाश मात्रै देख्न थाल्यो । कार्यकर्ताले गाउँ हैन शहर मात्रै देखे । सम्भवतः माओवादीले चुनावी नतिजा सम्हाल्नै सकेन । त्यसैले चुनावपछि त माओवादी धर्तीमा होइन आकाशमा उडिरहेको प्रतीत हुन्थ्यो । गाउँबस्तीमा उनीहरू विपनाको कटु यथार्थसँग होइन, रुमानी सपनाको उडान भरिरहेका भेटिन्थे ।

प्रष्ट थियो, आकाश मार्गको माओवादी उडान लामो समय टिक्नेवाला थिएन, टिकेन पनि । शान्तिपूर्ण राजनीतिमा आइसकेपछि माओवादीले आफूलाई आन्तरिक र बाह्य रूपमा जसरी सिफ्ट गर्नुपर्ने थियो, त्यो गरेन । बरु उसले शान्तिकालमा पनि आफ्ना युद्धकालीन संरचनाहरूलाई यथावत् राख्यो र लामो समयसम्म ‘जनविद्रोह’को ह्याङओभरमै रुमल्लिन पुग्यो । पार्टीभित्र बढ्दै गएका आर्थिक विच्छृंखलता आन्तरिक बैठकहरूमा छरपस्ट हुन थाले । गाउँबाट शहर फेर्न भनेर शहर पसेका माओवादी नेताहरू केही वर्षमै शहरको रंगीन दुनियाँमा यसरी फसे कि उनीहरूले आफू को हो ? आफ्नो उद्देश्य के हो ? हिजो किन लडियो ? कहाँबाट आइयो ? किन आइयो ? सबै बिर्से ।

अनि धेरै आन्तरिक र अलिकति बाह्य कारणले ९ महिनामै प्रचण्डको सरकार ढल्यो । सरकार छाड्नुपर्ने बाह्य कारणचाहिं नेपाली सेनाका तत्कालीन प्रधानसेनापति रुक्मागद कटवाललाई गरिएको कारबाही बन्न पुग्यो । प्रचण्डको सरकारबाट बहिर्गमनसँगै सुरु भएको माओवादीको ओरालो यात्रा निरन्तर जारी छ । त्यसयता माओवादीले धेरै कुरा गुमाइसकेको छ । उसले न त आफ्ना एजेण्डाहरूकै रक्षा गर्न सक्यो, न त ठूलो दल भइकन पनि संसदमा आफ्नो हैसियत प्रस्तुत गर्न सक्यो । विस्तारै विस्तारै आफ्नो एजेण्डाबाट च्यूत हुँदै गएको माओवादीको रवाफ पनि घट्दै गयो र २०७० को दोस्रो चुनावसम्म आइपुग्दा नराम्रोसँग ठक्कर खान पुग्यो ।

यसैबीच माओवादी संसदमा रक्षात्मक अवस्थामै रहेको बेला मुलुकमा नयाँ संविधान जारी भयो । त्यसपछि २०७४ को निर्वाचनताका नेकपा माओवादी केन्द्र र नेकपा एमालेले बामपन्थी एकताको भाष्य निर्माण गरी चुनावमा होमिए । त्यो रणनीतिले राम्रै नतिजा पनि दियो । बामपन्थी गठबन्धनमार्फत जनमतसहितको शक्तिशाली कम्युनिष्ट पार्टी र सोही पार्टीको नेतृत्वमा इतिहासकै शक्तिशाली सरकार पनि बन्यो । तर, त्यसले पनि परिणाममुखी नतिजा दिएन । त्यो शक्तिशाली कहलिएको दल पनि तीन टुक्रामा विभाजित भयो । इतिहासकै बलियो सरकार पनि ढल्यो । त्यसयता सत्ता अदली–बदलीको खेल पुरानै रफ्तारमा अघि बढ्दो छ । तर, यसैबीच माओवादी केन्द्रका अध्यक्ष प्रचण्डको भने नयाँ संसदीय अवतार देखापर्न थाल्यो ।

यी पुष्पकमल
अनि संभवतः त्यही विन्दुबाट प्रचण्ड कमरेडको दोस्रो संसदीय अवतार सुरु भएको मान्न सकिन्छ । संसदीय अवतारमा उनले जसरी पनि सत्तामै रहने रणनीति अख्तियार गरे । किनकि २०७० को दोस्रो संविधानसभाको निर्वाचनमा ह्रासोन्मुख शक्तिसहित तेस्रो दलमा खुम्चिंदा पनि प्रचण्डले एक पटक सत्ताको बाजी मार्न सफल भए । उनी पहिलो दल बनेको नेपाली कांग्रेसको समर्थनमा प्रधानमन्त्री बन्न सफल भएका थिए । तथापि इतिहासको कालखण्डमा प्रचण्डको त्यसबेलाको प्रधानमन्त्रीत्व उतिसारो चर्चामा भने रहन पाएन ।

आज उनै ‘प्रचण्ड’ उसैगरी संसदीय निर्वाचनमा तेस्रो दलमा खुम्चिंदै गर्दा पनि शासन सत्ताको बागडोर सम्हाल्ने स्थानमा पुगेका छन् । त्यो पनि प्रमुख प्रतिपक्षसहितको समर्थनमा । त्यसैले यति चैं भन्नैपर्छ कि यी प्रचण्ड हिजोका ‘प्रचण्ड’ हैनन् । यी आफूलाई संसदीय राजनीतिको ‘डाई’मा फिट गराउँदै आएका आजका ‘पुष्पकमल दाहाल’ नै हुन् । जसले यस अवधिमा सत्ताका धेरै खेल सिके र खेले पनि ।

तर, तेस्रो पटक सरकारको काँध थाप्न आइपुगेका प्रधानमन्त्री पुष्पकमल दाहालका सामु गर्नुपर्ने कार्यभार भने उही पुरानै हुन् । खस्किएको अर्थतन्त्र उकास्ने, अभाव र अविकासको अवस्थाबाट मुलुकलाई मुक्त गर्ने, जनतालाई आधारभूत सेवा प्रवाह गर्दै आर्थिक उत्थान गर्ने, बढ्दै गएको बेरोजगारी अन्त्य गर्ने, घट्दै गएको उत्पादन र उत्पादकत्व बढाउने, विदेशिन बाध्य श्रमशक्तिलाई स्वदेशमै रोजगारीको प्रबन्ध गर्ने, शहरबजारलाई बस्न अनि गाउँघरलाई हेर्न लायक बनाउने इत्यादि ।

तर, यसपटक विगतमा जस्तै ‘शान्ति र संविधान’को सूत्र रटान गर्ने छूट हुने छैन । ‘प्रतिक्रियावादी र पुनरुत्थानवादीहरूले मुलुकको अग्रगामी रूपान्तरणमा बाधा पुर्‍याए’ भन्दै अलाप गर्ने अवस्था छैन । अनि बेलाबेला बहकिंदै ‘गणतन्त्र, संघीयता, धर्मनिरपेक्षता र शान्तिप्रक्रियामाथि गम्भीर षड्यन्त्र भयो, हुँदैछ’ भनेर ‘भ्रम’को खेती गर्ने अवसर पनि मिल्नेछैन । किनकि यी सबै राजनीतिक उपलब्धिहरूलाई संस्थागत गर्दै देशलाई विकास, समृद्धि र उन्नतितर्फ लैजाने र जनतालाई आधारभूत रूपमा अर्थ–राजनीतिक रूपान्तरणको लाभांश प्रदान गर्ने ऐतिहासिक जिम्मेवारीको कुर्सीमा उनी स्वयम् आफैं विराजमान छन् ।

अर्को तीतो यथार्थ के पनि हो भने यसपटक कथंकदाचित् सत्ताबाट बहिर्गमित हुनुपर्‍यो भने पनि उनीप्रति सहानुभूति प्रकट गर्ने तनहरू घट्दै जानेछन् । किनकि यस पछिल्लो पन्ध्रवर्षे संसदीय राजनीतिमा नेकपा माओवादी केन्द्रको राजनीति केवल सत्ताप्राप्तिकै दिशातर्फ परिलक्षित भएको छ । फलस्वरूप यस अवधिमा माओवादीले धेरै कुरा गुमाइसकेको छ । अनि माओवादी बन्ने जनसंख्या कत्ति पनि थपिएको छैन, बरु राजनीतिका प्रत्येक कुइनेटाहरूमा माओवादीले आफ्नो शक्ति, सामथ्र्य र समर्थन भने गुमाउँदै गएको छ ।

हिजो आशा, भरोसा र भयका कारण माओवादी बनेकाहरू अब ती सबैबाट मुक्त भएर खाडी पसिसके । मुलुकमै भएका पनि आफ्नो रोजीरोटीका लागि लाखापाखा लागिसकेका छन् । ‘क्रान्तिकारिता’को भ्रमलाई नै इतिहासको साध्य ठानेर आन्दोलनमा होमिएका कतिपय राजनीतिक रूपमा इमानदार कार्यकर्ताहरू भने अलमल र विलखबन्दमा परेका छन् । तर, ती माओवादी केन्द्रको राडारभन्दा बाहिर छन् । त्यसैले हिजो माओवादीसँग जुन जनमत र जनबल थियो, आज ऊसँग त्यो जनबल छैन । खासमा माओवादी आन्दोलन विघटित भइसकेको छ र अब माओवादी केन्द्र केवल एउटा दलमै सीमित हुन पुगेको छ । हिजो युद्धको पूँजी थियो, आज त्यो क्षयीकृत भएर इतिहासकै कठघरामा निरुत्तर भएको छ ।

यस पटकका पुष्पकमल दाहाल प्रधानमन्त्रीको रूपमा देखापरेका पर्दाका अभिनेता मात्रै हुन्, जसलाई पर्दा पछाडिको निर्देशकले ‘कार्यादेश’ दिनुपर्नेछ । अनि रमाइलो कुरा चैं सिनेमाको नायकको नायकत्व निर्देशित नै हो भन्ने कुरा आजकलका दर्शकले बुझिसकेका छन् ।

संभवतः विगतका तिनै तीता–मीठा अनुभूतिले हुनसक्छ, अहिले प्रधानमन्त्री भएयता पुष्पकमल दाहालले आफू निकै सम्हालिएको र लोकले चाहे अनुरूप सांस्कृतिक र पारम्परिक रूपान्तरण भएको छनक दिइरहेका छन् । उनले यसपटक मुलुकको आर्थिक विकास र समृद्धिका साथै शान्ति प्रक्रियाका बाँकी कार्यभार पूरा गर्दै अर्थतन्त्रमा सुधार गरी सेवा प्रवाह गर्ने कुरालाई जोड दिने बताएका छन् । तथापि सरकारलाई बुझ्न सरकारका सहयात्री दलहरूलाई हेर्नु र महसुस गर्नुपर्ने हुन्छ । राजनीतिक र वैचारिक रूपमा फरक–फरक विचार र पृष्ठभूमिका दलहरूको सत्ता गठबन्धनको सहयात्रा कस्तो होला ? व्यवहारतः सरकारको साझा दृष्टिकोण कस्तो बन्ला ? त्यो अझै टेस्टेड भइसकेको छैन ।

आवरणमा लगभग संसदमा रहेका सबै दलहरूको समर्थन पाएको सरकार देखिए पनि प्रधानमन्त्री पुष्पकमल दाहाल यसपटक सरकारका निमित्तपात्र मात्रै हुन् । यसपटक उनी विगतको जस्तो आफ्नै भ्वाइस भएका प्रधानमन्त्री हैनन् । किनकि नेकपा माओवादी केन्द्रले पाएको चुनावी अभिमतलाई नै हेर्ने हो भने पनि त्यो सरकारको नेतृत्व गर्ने हैसियतको जनमत होइन । त्यसैले प्रधानमन्त्रीका सामु थुप्रै चुनौती तेर्सिएका छन् ।

उनले सरकारलाई निर्देशन गर्ने उच्चस्तरीय राजनीतिक संयन्त्रका संयोजक केपी शर्मा ओलीलाई विश्वासमा लिनुपर्नेछ । बालकोटको प्रत्यक्ष खटन र अन्यत्रको परोक्ष निर्देशनबीच जनतालाई डेलिभरी दिने गरी सरकार चलाउनु चानचुने कुरा होइन । साततिर फर्किएका सत्ता गठबन्धनका दलहरूको आफ्नै स्वार्थ अनि राजनीतिक दाउपेच छन् । प्रधानमन्त्रीले ती फरक–फरक दृष्टिकोण, विचार र राजनीतिक स्वार्थ बोकेका दलहरूलाई कसरी समायोजन गर्दै जानेछन् ? अनि के–कस्ता जनमुखी काम गर्नेछन् ? उनको लोकप्रियता त्यसैका आधारमा मापन हुनेछ ।

हो, कुनै बेला आफ्नै नेतृत्वमा पाएको सबैभन्दा ठूलो पार्टीको पगरीसहित प्रधानमन्त्री हुँदा जुन शक्ति र कान्ति थियो अहिले प्रधानमन्त्री हुँदै गर्दा उनमा त्यस्तो कुनै उत्साह र हुटहुटी भने देखिएको छैन । शपथ ग्रहणकै दृश्यलाई व्याख्या गर्ने हो भने पनि प्रधानमन्त्रीमा त्यस्तो अतिरिक्त उत्साह देखिंदैन । तथापि उनले यसपटक आफू कुरा हैन काम गर्ने भन्दैछन् । तर, काम गर्नकै लागि पनि उनलाई कार्यादेश जरूरी हुनेछ ।

किनकि यस पटकका पुष्पकमल दाहाल प्रधानमन्त्रीको रूपमा देखापरेका पर्दाका अभिनेता मात्रै हुन्, जसलाई पर्दा पछाडिको निर्देशकले ‘कार्यादेश’ दिनुपर्नेछ । अनि रमाइलो कुरा चैं सिनेमाको नायकको नायकत्व निर्देशित नै हो भन्ने कुरा आजकलका दर्शकले बुझिसकेका छन् । तथापि नायकको सफलता आफूले पाएको भूमिकामा खरो उत्रिनु नै हो । ‘पुष्पकमल’को हैसियतमा प्रधानमन्त्री बनेका प्रचण्डलाई पनि सो भूमिकाका लागि हार्दिक शुभकामना !



source https://www.onlinekhabar.com/2023/01/1249636

Post a Comment

0 Comments