Looking For Anything Specific?

Header Ads

विश्व स्मार्ट फोन बजारमा मन्दी, एप्पल दोश्रो स्थानमा उक्लियो

चिनियाँ स्मार्ट फोन ब्राण्ड साओमीलाई पछि पार्दै एप्पल सबैभन्दा धेरै बिक्रि हुने स्मार्ट फोनको सूचीमा दोश्रो स्थानमा उक्लिएको छ ।

सन् २०२१ को तेश्रो त्रैमासिकमा विश्व बजारमा बिक्री भएका स्मार्ट फोनको संख्याको आधारमा एप्पलले साओमीलाई पछि पारेको छ । पहिलो स्थानमा भने सामसुङले आफूलाई कायमै राख्न सफल भएको छ ।

गार्टनरले सार्वजनिक गरेको रिपोर्ट अनुसार सामसुङ विश्व स्मार्ट फोन बजारमा २०.२ प्रतिशत बजार हिस्सासहित पहिलो स्थानमा छ । यद्यपि गत वर्षको सोही अवधिको तुलनामा सामसुङको बजार पकड १.९ प्रतिशतले खस्किएको रिपोर्टमा उल्लेख छ ।

तेश्रो त्रैमासिकमा विश्व स्मार्ट फोन बजारमा स्मार्ट फोनको बिक्रीमा ६.८ प्रतिशतको मन्दी देखिएको छ । स्मार्ट फोन बिक्रिमा देखिएको मन्दीको मूख्य कारण स्मार्ट फोनको उत्पादनमा आएको गिरावट हो ।

खासगरी स्मार्ट फोनका पाटपुर्जाको अभावका कारण स्मार्ट फोन कम्पनीहरूको आफ्नो उत्पादन कार्यतालिका नै अवरुद्ध हुँदै आएको छ ।

गार्टनरका निर्देशक भन्छन्-स्मार्ट फोनको उच्च मागका बाबजुत प्रडक्टहरूको लञ्चिङमा ढिलाइ, आपूर्ति तालिकामा सुस्तपना तथा अपर्याप्त सामानहरूका कारण स्मार्ट फोनको बिक्री घटेको हो ।

आपूर्ति अवरोधले प्रिमियम स्मार्ट फोनको तुलनामा आधारभूत तथा युटिलिटी स्मार्ट फोनहरूको उत्पादन कार्यतालिकामा ठूलो प्रभाव पारेको छ ।

तथापि समग्र बजार हिस्सामा गिरावटका बाबजुत नम्बर वान ब्राण्ड सामसुङको प्रिमियम स्मार्ट फोनको माग उच्च रह्यो । खासगरी यस अवधिमा सामसुङको फोल्डेबल स्मार्ट फोनलाई प्रयोगकर्ताले निकै रुचाएको पाइएको छ ।

विश्व स्मार्ट फोन बजारमा अमेरिकी कम्पनी एप्पल दोश्रो स्थानमा उक्लिँदा १४.२ प्रतिशत बजार हिस्सा ओगट्न सफल भएको छ । चिनियाँ स्मार्ट फोनलाई पछि पार्दै एक स्थान माथि उक्लिएको एप्पलका आइफोनको मागमा पनि उल्लेख्य वृद्धि देखिएको छ ।

खासगरी यस अवधिमा एप्पलका फाइभ जी फोनको बिक्रि उच्च देखिएको छ । एप्पलले फाइभ जी आइफोनको बिक्री बढाउनका लागि अनलाइन च्यानल तथा बिक्री कार्यक्रमहरूको पुनर्संरचना गर्ने काम गरिरहेको गार्टनरले जनाएको छ ।

विश्व स्र्माफोन बजारमा तेश्रो स्थानमा रहेको साओमीको बजार हिस्सा १३ प्रतिशत कायम भएको छ । पछिल्लो समय सामओमीले युरोप तथा मध्यपूर्वमा आफ्नो बजार विस्तारका लागि अनलाइनमा च्यानलमा केन्द्रित रणनीति अख्तियार गर्नुका साथै तत् तत् क्षेत्रका टेलिकम सेवा प्रदायकहरूसँग साझेदारी गर्ने कोसिस गरिरहेको छ । जसका कारण साओमीले गत वर्षभन्दा आफ्नो बजार हिस्सा १ प्रतिशतले बढाउन सफल भएको छ ।

अन्य टप फाइभ स्मार्ट फोनहरुमा चिनियाँ ब्राण्ड भिभो र ओप्पो रहेका छन् । भिभोले गत वर्षको सोही अवधिको तुलनामा आफ्नो बजार हिस्सा २.४ प्रतिशतले वृद्धि गरेको छ भने ओप्पोले १.७ प्रतिशत वृद्धि गर्न सफल भएको छ ।

एजेन्सी



source https://www.onlinekhabar.com/2021/11/1044719

Post a Comment

0 Comments